Üyelik
Neden Üye Olmalıyım?
Sitemize üye olarak, siparişinizi sistem üzerinden rahatça takip edebilirsiniz.
konforyatak.com.tr’ye üye olduğunuzda sadece üyelere sağlanan avantajlardan yararlanabilecek ve konforyatak.com.tr’deki ve tüm mağazalarımızdaki yeni ürünlerimizden, indirim dönemlerimizden ve üyelerimize özel kampanyalarımızdan öncelikli olarak haberdar edilme ayrıcalığına sahip olacaksınız.
Nasıl Üye Olurum?
konforyatak.com.tr'ye üye olmak için sitemizin sağ üst köşesinde yer alan yeni üye ikonuna tıklayarak gerekli bilgileri doldurmanız yeterlidir.
Şifremi Unuttum, Ne Yapmalıyım?
Eğer şifrenizi unuttuysanız, üye girişi sayfasında yer alan "Şifremi Unuttum" butonuna tıklayınız. Sitemize üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi ilgili alana giriniz. Yeni şifre oluşturmak için gerekli olan link, mail adresinize gönderilecektir.
Üyeliğimi Nasıl İptal Edebilirim?
Üye girişi yaptıktan sonra hesabım sekmesinden üyelik bilgilerim alanına geliniz. Bilgilerinizin altında yazan "Üyelik Bilgilerimi Sil" butonuna bastığınızda sitemize kayıtlı tüm bilgileriniz sistemden silinmektedir.
Üyeliksiz Alışveriş Yapabilir miyim?
konforyatak.com.tr'ye üye olmadan ya da üye girişi yapmadan siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Ancak sipariş takibini yapabilmek, siparişinizin ve faturanızın size ulaşması için, sipariş adımında ad-soyad, e-mail, telefon ve adres bilgilerinizi doğru ve eksiksiz girdiğinizden emin olunuz.
Ürün
Ürünlerin garanti süresi ne kadar?
Yatak garanti süresi, ürünün teslim tarihinden itibaren başlar ve dolgu malzemesi ve tekstil aksamı için 2 yıl, iç konstrüksiyon için 8 yıl KONFOR YATAK garanti kapsamı içindedir.
Ürünler stoklu mu?
Yatak, baza ve başlık modellerimizde farklı ebat ve renk seçeneği sunmaktayız. Sipariş verildiği zaman, seçilen ebat ve renkte, kişiye özel üretim yapmaktayız.
Ancak çok tercih edilen yatak modellerimizde, sık tercih edilen ebatlarda stok bulundurabiliyoruz. Ürün detay sayfalarında ürünlerin teslimat sürelerini kontrol ederek bu ürünlere ulaşabilirsiniz.
Renkli ve beyaz ev tekstilinde ise stoklu çalışmaktayız.
Üretim Süresi Ne Kadar?
Yatak, baza ve başlık ürünlerimizde ebat ve renk seçimi yapıldığı için kişiye özel üretim yapılmaktadır. Ürünlerin tahmini teslimat süresi ürün detay sayfalarında yer almaktadır.
Sipariş
Nasıl sipariş verebilirim?
Beğendiğiniz ürünü, istediğiniz ebat, adet ve eğer varsa kumaş seçimi yaparak sepetinize ekleyiniz. Almak istediğiniz farklı ürünler varsa hepsi için aynı işlemi yapınız. Alışverişinizi tamamlamak için sitenin sağ üst köşesinde bulunan sepet ikonuna tıklayarak sepet içeriğine ulaşıp kontrollerinizi yapınız. Sepetinizdeki ürünler doğru ise, alışverişinizi tamamlayarak ödeme adımına geçebilirsiniz.
Sipariş verirken dikkat etmem gereken konular var mı?
Ürünlerimizi size istediğiniz ölçü, renk ve adette gönderebilmemiz ve memnuniyetiniz bizim için çok önemlidir. Bu nedenle sipariş verirken aşağıda belirttiğimiz hususlara dikkat etmenizi önemle rica ederiz.
Ürünlerimiz size özel üretildiği için üretim ve sevkiyat süresi değişmektedir. Sipariş vermeden önce, her ürün içinde yazan teslimat süresini kontrol etmelisiniz.
Sipariş oluştururken ürün ölçüsüne dikkat ederek, ürünü kullanacağınız odaya uygunluğu, diğer eşyalar ile uyumu, taşıma esnasında kullanılacak kapı ölçüleri gibi detayları göz önünde bulundurmanızı rica ederiz. Olası bir uyumsuzluk durumunda, özel üretim bir ürün ise iade de alınamadığını göz önünde bulundurarak mağdur olmanızı istemeyiz. Ürün ölçüleri ürün detay sayfalarında yazmaktadır. Ürün ölçüleri yazmayan bir ürün ile karşılaşırsanız müşteri hizmetlerimizden destek almanızı rica ederiz.
Farklı ürün grupları için iade/değişim koşulları değişmektedir. Sipariş vermeden önce iade/değişim prosedürümüzü mutlaka okumanızı tavsiye ederiz.
Sipariş oluştururken adres ve telefon bilgilerinizi doğru girdiğinizden emin olunuz. Teslimat öncesi lojistik birimimiz sizi arayarak randevu almaktadır. Her hangi bir yanlış adres veya telefon bilgisi nedeni ile teslimatınızda gecikme yaşamanızı istemeyiz. Siparişinizi oluşturduktan sonra adresinizi değiştirmek isterseniz müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçiniz.
Siparişimin ödemesini nasıl yapabilirim?
Siparişini vermiş olduğunuz ürünlerin ödemesini; kredi kartınızla 3D secure güvencesiyle tek çekim ya da taksitli, dilerseniz de havale/eft ile yoluyla yapabilirsiniz.
Kredi kartı ile taksitli alışveriş komisyonlarına ürün detay sayfasından ulaşabilirsiniz.
Havale/eft ile oluşturulan siparişler, ödemenin 5 iş günü içinde yapılmaması durumunda iptal edilecektir.
Siparişim ne zaman teslim edilir?
Kargo ile göndereceğimiz ev tekstili ürünlerini, anlaşmalı kargo firmamız Yurtiçi Kargo ile gönderiyoruz. Ürünü 3-5 iş günü içinde kargoya teslim etmekteyiz. Kargo yoğunluğu ve lokasyon bilginize göre size teslim süresi değişecektir. Ürün kargo durumunuzu, hesabım sayfasından siparişlerim sekmesinden takip edebilirsiniz.
Lojistik ile göndereceğimiz ürünlerde ise, en geç 35 gün içinde ürününüz size teslim edilecektir. Tüm ürünlerin detay sayfasında ürüne ait tahmini teslimat tarihi yazmaktadır.
Siparişimi iptal etmek istiyorum ne yapabilirim?
Siparişinizi verdikten sonraki 24 saat içinde siparişinizi iptal edebilirsiniz. Sipariş iptali için müşteri temsilcimizi arayabilir, [email protected] adresine mail gönderebilirsiniz.
Siparişimi iptal ettim, ücret iadem ne zaman yapılır?
Sipariş iptal talebiniz, iptal şartlarını karşılıyor ise, 3 iş günü içinde ücret iadeniz yapılacaktır. Bankaların çalışma prensibindeki değişikliklere göre iadenin kartınıza yansıması daha uzun sürebilir.
E-arşiv nedir? E-faturama nasıl ulaşabilirim?
Maliye Bakanlığı’nın sistemi aracılığı ile satıcı ve alıcı arasında güvenli fatura alıp göndermelerini sağlayan sistemin genel adıdır. Yapmış olduğunuz alışverişin, bu sistem aracılığı ile sitemize kayıtlı olduğunuz e-posta adresinize gönderilmekte ve aynı şekilde E-Arşiv’de dijital olarak saklanmaktadır. Ayrıca e-faturanızın çıktısı size siparişiniz ile teslim edilmektedir.
Ödememi yaptım ama siparişim oluşmadı, ne yapmalıyım?
Eğer kredi kartınızdan ücret tahsil edilmiş olup siparişiniz oluşmadıysa, müşteri hizmetlerimizi arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz. Konu ile ilgili inceleme yapılıp tarafınıza dönüş yapılacaktır.
Teslimat
Ürünüm ne zaman teslim edilir?
Kargo ile göndereceğimiz ev tekstili ürünlerini, anlaşmalı kargo firmamız Yurtiçi Kargo ile gönderiyoruz. Ürünü 3-5 iş günü içinde kargoya teslim etmekteyiz. Kargo yoğunluğu ve lokasyon bilginize göre size teslim süresi değişecektir. Ürün kargo durumunuzu, hesabım sayfasından siparişlerim sekmesinden takip edebilirsiniz. Lojistik ile göndereceğimiz ürünlerde ise, en geç 25 gün içinde ürününüz size teslim edilecektir. Tüm ürünlerin detay sayfasında ürüne ait tahmini teslimat tarihi yazmaktadır. Teslimat yapılmadan önce lojistik birimimiz sizi arayarak teslim için randevu oluşturacaktır.
Kargo ücreti ne kadar?
Yurtiçi Kargo ile gönderdiğimiz ürünlerde, 150 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir.
Nakliye ve kurulum ücreti ne kadar?
Lojistik birimimiz ile teslimatını yapacağımız, kurulum gerektiren ürünlerde, nakliye ve kurulum ücretsizdir.
Türkiye'nin her yerine gönderiminiz var mı?
Kargo ile teslimatı yapılan ev tekstili ürünlerimiz tüm Türkiye'ye gönderim yapılabilmektedir. Teslimat süreleri il ve ilçelere göre değişiklik yapılabilmektedir. Yatak, baza, başlık gibi teslimat ve kurulum gerektiren özel ürünlerde ise ürün detayında bulunan Teslimat Bölgeleri başlığından bulunduğunuz il ve ilçeye teslimat yapılıp yapılmadığını görebilirsiniz.
İade
Teslimatı ve kurulumu yapılan ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Satın almış olduğunuz ürünü iade alabilmemiz için, kullanılmamış, hiç bir zarar görmemiş, tekrar satılabilir halde olması gerekmektedir. Yatak ve uyku ürünlerinin iadesi için hijyen kuralları gereği ambalajının açılmamış ve paketinin eksiksiz olması gerekir.
Ürününüzün kurulumu yapıldıktan sonra iade etmek istiyorsanız, müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçip iade talebi oluşturmanız gerekmektedir. İade talebinizden sonra yetkili Satış Sonrası Hizmet ekibimiz gelip ürünün iadeye uygun olup olmadığını inceleyecektir. Ürünün iadeye uygun olması durumunda ürünler adresinizden alınacak ve iade süreci başlayacaktır. İade hizmet bedeli 300TL olup, bu ücret ürün iade tutarınızdan kesilecektir.
Web sitesinden aldığım ürünü mağazanıza iade edebilir miyim?
Mağazalarımızda iade işlemi yapamamaktayız. İade etmek istediğiniz ürünler için; eğer kargo ile gönderebileceğiniz bir ürün ise anlaşmalı kargo firmamız Yurtiçi Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz. Farklı bir kargo firması ile karşı ödemeli göndermeniz durumunda kargonuz teslim alınmayacaktır.
Nakliye ile gelen ürünlerinizin iade için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçip iade sürecini başlatabilirsiniz.
İade ettiğim ürünün ücret iadesini ne zaman alırım?
Adresinizden iade aldığımız ürünler genel merkezimize ulaştığında SSH ekibimiz gerekli kontrolleri yapacaktır. Kontroller tamamlandıktan sonra 3 iş günü içinde bankaya iade talimatı verilecektir.